fredag/lördag

Jaha för det första går juh jorden under idag/Lördag...

...men slutet på detta så kallade liv... har varit helt underbart.
Jag, Anni, Nerma och Matilda har haft en super dunder kul kväll!
Det började med att vi skulle ha ett Pirates of the Caribbean marathon och se alla dom tre första filmerna, men det slutade med att vi bara såg den första. Kul va det i alla fall för vi pratade, skrattade satte lite saket i halsen och hostade... okej det sista lät kanske inte så kul men på ett sätt va det de. ;)

Nej men nu ska jag sova så att jag får min sista skönhetssömn innan jorden/ i alla fall mänskligheten går under. :D
Nattis :P

ps: Jorden går nog inte under... hoppas vi. ;)

ps2: Haha var bara tvungen att skriva ps! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0