2 maj 2011

OJ! Nu var det ett tag sen jag skrev något igen, men det har hänt så mycket. Jag har ett stort arbete i skolan som försvan från datan så nu måste skriva om hela alltet.

MEN..... jag har en sak att berätta som har hänt... jag och alla 9:na i min skola var i stockholm i torsdags och sov en natt och åkte sen hem på fredagen.

Här kommer lite bilder på resan för som sagt en bild säger mer än tusen ord. ;)


Nästa stopp Stockholm!


De goa folket sitter i bak. :D


Nu är vi framme på zinkens damm och det är dags att göra sig snygga för stockholm. ;)


Nu är vi på wasa museét! :D Vill bara säga att jag älskar sånna här båtar :P




Efter vi har ätit middag på mcdonalds stöter jag, Anni, Aiter och Nerma som tyvär inte är med på bild för hon är en sån underbar fotograf på dessa fina personer


Lite snålskjuts av Anni på ica :D Hemskt fin bild!


Det skulle inte vara helt fel att ha en sån här bli! ;)


Tidigare på torsdagen var vi på sightseeing i stockholm med buss och stannar till här, väldigt fin utsikt.




På bilden: Fanny, Jag (michaela), Anni, Nerma och längst ut till höger står lille Viktor :D


På denna bilden är samma personer med + att Filip hoppade in också ;)


och nu kommer fina, konstiga, roliga bilder från båten vi åt och åkte på innan vi åkte hem. :)


Emma, jag, Carro, Becka.


Massor med finna folk var det på båten :D


Jag bjuder på bilderna den här mysig bilden den e lite rolig :P


Föresten så har jag fått glasögon som ni ser. 8)


Cecilia från Timotej var på båtenn och sjöng för oss. Jag är inte jättefin men de får duga ;)

Detta var allt :D puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0