länge sedan sist <3

Jag har inte haft någon lust att skriva alls nu på ett tag, inte vet jag varför men jag har bara inte kännt för de antar jag.

I alla fall började jag skolan idag, hemskt! Klockan ringer vid sju och jag var helt dö trött, men jag pallrar mig upp kvart över sju i alla fall och gör mig i ordning.
Jag hade ingen mat lust så tog med mig 15 :- till skolan och köpte en hel fralla och en festis i skolcaféterian under första rasten.
Det har inte hänt något mer speciellt under dagen mer än att jag har fått lite fina komentarer om min klippning/färgning.

Det är inte världens bästa bild men jag bjuder på den. ;)
Det kommer kanske fler bilder.

Nu ska jag nog sova för att jag ska ha lite enkare att komma upp imorgon, vilket inte kommer hjälpa, men man kan ju försöka

Många krambjörnar från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0