Dåligt med sömn och ont i benet, bra kombination.

Jag har haft halv svårt att sova de senaste 4 nätterna, på grund av att jag sover brevid min syster och det är världens minsta säng, den är hårdare än min och det är svin varmt, men jag mår bra!!! -.-'

Igår på idrotten spelade vi brännboll och när albin slog så tyckte han att de gick dåligt så han slänger iväg "racket", rakt på mitt smalben, men jag slår och springer ett varv i alla fall, lite halv haltandes, när jag står och väntar på att få slå igen så känner jag att jag har en grop i benet. Men jag springer ett varv till och sen fanns det inget hål längre, för helt plötsligt hade de ersats av en stor jävla svulnad, men nu e det inte jättesvullet längre men fick knappt på mig ridstövlen idag och det gjorde skit ont att rida, men de va bara att bita ihop.

Föresten red jag RA igen och hade jag bild på oss två hade jag lagt upp den.
Ni får se en helt random bild på några jättemumsiga tårtor istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0