Paintball!

halloj!
Igår var jag i Falköping och spelage typ Paintball fast de hette egentligen inte så men kommer inte ihåg va de hette. Vi spelade inomhus med skumgummi bollar, eller vad dom nu var gjorda av, det var jättekul kan verkligen tänka mig att gör om det.
På vägen hem svängde vi förbi Mcdonald´s och sen åt jag i bilen på väg hem.
När jag väl va hemme i lilla mullsjö så fick jag vänta vid kyrkans hus för att min syster satt i en annan bil och va inte framme än och hon hade moppenycklarna och hemnycklarna så jag kunde inte få skjuts hem av Sara heller. 
När jag väl var hemma, en kvart senare, tog jag en dusch, jag hade svettats som en "gris". Sen gick jag och la mig och somnade och sov jättegott.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0