Allt Och Alla!

Hej Hopp!
Idag hade vi idrott och vi skulle springa 3,5 km men på grund av mina dumma knän så kunde jag bara springa ungefär 300 m, jättekul, HEJ IG! nä jag pratade med min lärare och hon sa att det kommer inte påverka mina betyg så mycket eftersom att jag i alla fall försöker.

Igår fick jag reda på av en kompis att en annan kompis tycker att jag är lite elak ibland, men några dagar tidigare hade jag frågat henne om hon tog illa upp men då sa hon att hon inte gjorde de och sen idag när jag pratade med henne så sa hon att hon fattar att det är på skoj, jag blir väldigt förvirrad!

Imorgon ska vi ha friidrotsdag i habo. Det ända jag är bra på är typ höjdhopp, allt annat duger jag väl i men de kunde vara bättre. Höjdhopp är det ända jag kan få 10 poäng i, resten har jag typ 7 p i.
Resultat m.m kommer jag med imorgon.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0