Prao

Tjenare moss!
Idag åkte jag till stora segersta, en jordbruksskola, för att praoa.
När jag kom fram så fick jag börja med att köra lite traktor, det var lite hackigt men annars gick de bra. Efter det va de lunch.
Efter lunchen så skulle jag till gris stallet men jordbruks 1:na, det var faktiskt ganska kul men man luktade ganska illa efter det och så kunde jag inte gå och duscha efter de för då skulle jag åka runt i en traktor med samma klass, lite lamt att sitta i en traktor tätt brevid den som kör och hosta som en idiot bara för att de va så dammit eller något i grisstallet. Han som Körde traktorn frågade mig om jag ville köra lite men vi åkte i den största traktorn så det kändes som att jag skulle ha sönder något om jag gjorde de.
I eftermiddag någon gång efter 17.00 så fick jag äntligen duscha, men för att få bort grisstanken så var jag tvungen att duscha iskallt och det var väldigt jobbigt, lukten gick bort överallt förutom på händerna, dom luktar fortfarande lite.

Jag åt kvällsmacka för ca en timma sen och när jag åt så skulle jag ta upp min mobil ur fickan, men den var borta! Jag letade överallt utomhus och allt, sen när jag nästan hade gett upp så kom jag på att jag hade julat på ett ställe så jag letade där och jag hittade den men... det har ju regnat och mobilen var genom våt men den funkade.

Nu ska jag snart gå till mitt rum för vid 23.00 måste vi vara på rummen, eller någon sånnt.
Godnatt påt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0