Dramatisk helg

Tjenare moss i lingonskogen.
Igår hände nästan ingenting förutom att jag kollade på två filmer med mamma på kvällen, dem hette Love happens och den andra vet jag inte men dem var ganska bra.

Idag vaknade jag kl 9.00 och såg att tessan hade svarat på mitt sms som jag skrev igår kväll, jag hade frågat när hon skulle tävla idag och då hade hon svarat 9.30, då fick jag lite panik men de var bara att göra en macka och sticka ut till stallet, för hon tävlade hemma. det gick ganska dåligt för henne vid första omgången, RA vägrade på ett hinder så många gånger att hon blev utesluten men hon valde att hoppa om och då gick det bra.
Nästa höjd hon skulle hoppa på gick jättebra, hon rev bara ett hinder, men över det sista hindret tappade hon balansen men hon satt kvar tills kon kom över mållinjen och då åkte hon av men hon blev inte utesluten i alla fall, men hon slog i näsan och huvudet ordentligt men jag hoppas att hon mår bra.
Krya på dig tessan! <3

 
Detta är RA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0