Skolan

Tjolla hopp!
Denna dag började med att jag inte kunde få igång larmet, jag stod i ca 10 minuter och försökte få igång det men de gick inte, så jag kom försent till bilden.
På bilden började jag jobba med att sätta ihop olika bilder till en, på datan.

Såhär blev den:



Bakdrunden är från Liseberg på julen. Tomten klippte jag ut från en annan bild, samma sak gjorde jag med god jul.
Vad tycker ni?

På idrotten fick vi reda på att vårat simprov ska göras i Tidaholm eller nåt och vi är uppdelade i tjejer klass A-B och killar klass A-B men jag och Anni kan inte vara med när vi tjejer ska göra provet så vi får göra det med killarna och det blir ju kul!

Under matten gjorde vi ännu ett övningsprov till nationella, de gick jättedåligt men som tur va så var det bara en övning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0