Bokredovisning

Idag i skolan skulle jag berätta om en bok jag har läst, alla i klassen skulle göra de.
Jag har läst en lättläst variation av Arn vägen till Jerusalem.
Redovisningen blev ganska dålig. Det började med att jag sa rakt ut att jag var jättenervös sen började jag berätta om boken. Bara efter en liten stund så märkte jag att Anni satt och fnissade och då sa jag rakt ut: Sluta skratta! Nerma satt precis framför Anni och hade suttit och lett bara förr att jag skulle bli lugn men när jag sa de så slutade hon kolla på mig i huvudtaget och såg allmänt uttråkad ut, när jag såg det så fattade jag det som att jag hade berättat för mycket om boken, jag har nog berättat nästan hela boken, ja skojar inte, så jag hoppade över lite som jag skulle berätta om.
Jag var nervös så jag skakade genom hela redovisningen tror jag.

När jag var liten älskade jag redovisningar men inte längre, det är lite konstigt.



Jag kan rekomendera den om man har svårt att läsa som jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0