1:a Advent

Det är första advent och jag sitter här utan känsel i hela kroppen!
Jag och Tessan har varit ute och åkt lite pulka, men det tragiska var att vi inte har några normala vantar och en av dom åkte av när vi åkte och jag fick inte på den igen så jag ringde pappa men han vägrade hämta mig och jag frös extremt mycket om tår och fingrar, så har man inte en vante på ena handen heller.
Nu är jag hemma och mina tår och fingrar känns som om dom brinner.

Tidigare idag så har det varit lungt, inte så mycket har hänt, mer än att jag har drömmt väldigt konstiga drömmar nu i några dagar, jag vill bara glömma dom. Jag hoppas jag slipper dom drömmarna inatt.
Jag bjuder på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0